Ini merupakan panduan yang dicari-cari oleh semua wanita...

 

 

Risau Kerana Awak Masih Single Sedangkan Kawan-Kawan Awak Sudah Mempunyai Teman Lelaki?

 

 

Jangan Risau Kerana Hari Ini Saya Akan Mendedahkan Kepada Awak Satu Rahsia Bagaimana Ingin Menawan Hati Dan Perasaan Lelaki Idaman Awak Sekarang Juga!

 

 

Kenapa Wanita Lain Sudah Mempunyai Teman Lelaki... Dan Awak Masih Single?

 

Kini Awak Tidak Perlu Keseorangan Lagi. Awak Boleh Belajar Bagaimana Untuk Menawan Hati Dan Perasaan Lelaki Idaman Awak Sekarang Juga!

 

 

 

Daripada : Ridzuan Richie
Tarikh : Khamis, 28 Ogos 2008
RE: Bagaimana ingin mencari cinta bersama lelaki ideal?

 

 

Salam buat awak,

 

Cuba awak lihat di sekeliling awak sekarang, dan perhatikan wanita-wanita lain. Awak akan lihat wanita-wanita lain yang rata-ratanya tidaklah menarik, sudah lanjut usia, taklah cantik sangat, tidak berpelajaran dan agak tidak berjaya. Jauh bezanya dengan diri awak yang lebih menarik, muda, cantik, berpelajaran dan berjaya. Namun, sebahagian daripada mereka mempunyai lelaki yang sudi menemani mereka seumur hidup!

 

Mungkin awak merasakan mereka ini tidak menarik di mata lelaki tetapi hakikatnya mereka sudah mempunyai teman lelaki malah berkahwin! Kenapa mereka mempunyai seorang lelaki yang sanggup berkorban segalanya sedangkan awak masih lagi keseorangan tanpa teman?

 

Kenapa Awak Masih Keseorangan Tanpa Teman?

 

Rasanya saya bukanlah orang yang pertama mengajukan soalan di atas kepada awak. Betul tak? Mungkin awak sudah bosan dan sering gelisah apabila kawan-kawan atau ahli keluarga asyik mengajukan soalan-soalan seperti berikut:

 

 

dan sebagainya.

 

Saya faham... awak bukannya tidak mahu kahwin ataupun mencari teman lelaki. Kalau ikutkan hati, sekarang juga ingin bercinta atau melangsungkan perkahwinan bersama si dia yang tersayang tetapi apakan daya kerana dunia ini seolah-olah tidak adil.

 

Selama ini setiap lelaki yang duduk di sebelah awak hanya memandang awak sekali, bangun, dan beredar begitu sahaja! Kenapa ini terjadi kepada awak? Adakah awak ditakdirkan hidup keseorangan? Adakah awak tidak mempunyai nasib sebaik wanita-wanita lain?

 

Tidak! Awak tidak mendapat teman lelaki ataupun suami kerana awak tidak mencari cinta tersebut!

 

Cinta Sejati Tidak Akan Datang Bergolek...

 

Betul tu dan saya tidak punyai sebab untuk menipu awak. Awak sebenarnya berhak mendapat mana-mana lelaki yang awak inginkan sepertimana wanita-wanita memperolehinya. Ya, siapa sahaja lelaki di dunia ini, awak berhak untuk menjadi teman wanita atau isterinya! Namun, dengan satu syarat iaitu awak perlu mencari cinta sejati tersebut.

 

Mencari teman lelaki untuk dijadikan suami merupakan satu pengembaraan yang sangat mencabar. Ia bukanlah boleh dilakukan dengan sambil lewa tetapi perlu dilakukan dengan serius. Ramai wanita yang tersilap memilih pasangan dan akhirnya perhubungan mereka di akhiri dengan perpisahan.

 

Berdasarkan kajian Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), 19.23% penceraian berlaku kerana tiada persefahaman! Menarik bukan, fakta telah menjelaskan segala-galanya bahawa ramai wanita Malaysia tersilap mencari teman hidup mereka yang akhirnya tiada persefahaman lagi.

 

Fakta yang awak perlu tahu...

 

Baiklah saya akan dedahkan beberapa fakta yang akan buat awak terkejut. Kita mulakan sekarang...

 

 

Semua fakta di atas adalah fakta yang sangat tepat. Ketahui kenapa dan belajar bagaimana untuk berhenti daripada menunggu sang putera raja datang mengetuk pintu rumah awak! Letakkan diri awak di atas kerusi pemandu, cari putera idaman awak dan berbahagialah... dengan bantuan.. Panduan Cinta...

 

Memperkenalkan Ebook "Panduan Cinta Untuk Wanita!"

 

 

Ebook ini ditulis dan dicipta khas bagi wanita yang mahu mencari cinta, atau mahu mengenali cinta yang sebenarnya. Panduan Cinta ini penuh dengan strategi cinta yang terbukti berkesan, semata-mata untuk membantu awak melihat dan mencari sama ada seseorang lelaki itu sesuai menjadi pasangan awak.

 

Di dalam e-book ini, penulis iaitu Dr. Cinta akan menjelaskan kepada awak:

 

dan banyak lagi!

 

Panduan Cinta sesuai untuk sesiapa yang serius dalam mencari pasangan supaya bahagia bersama. Tersenyum, bergurau- senda, gelak bersama dan tenungan yang membuatkan hati awak membara dengan kehangatan cinta. Bukankah itu adalah idaman setiap insan bergelar wanita?

 

Teknik cinta moden!

 

Panduan Cinta ini juga mengandungi teknik mencari cinta yang moden dan bukannya pendedahan teknik cinta tahun 70-an. C'mon, kita sekarang di abad ke-21!

 

 

Sampel Percuma Buat Awak!

 

Adakah awak ingin membaca sampel Panduan Cinta? Baiklah, saya akan berikan kepada awak 2 bab terawal Panduan Cinta ini. Apa yang awak perlu lakukan ialah hanya masukkan nama & email awak, kemudian saya akan hantarkan sampel terus ke emel awak.

 

 

 

Bagaimana Ingin Berjaya Menawan Hati Lelaki?

 

Pertamanya, izinkan saya ceritakan mengenai diri saya...

 

Saya hanya seorang insan biasa yang juga punya hati dan perasaan. Sama jua seperti mana-mana lelaki lain. Sebelum ini saya pernah berkenalan dengan ramai perempuan, ada hubungan yang tidak menjadi dan yang menjadi pula tidak berkekalan lama.

 

Akhirnya hati saya telah dikunci oleh teman wanita saya yang terakhir sekali dan ianya berkekalan sehingga ke hari ini. Saya hairan bagaimana dia dapat mengunci hati saya dan membuat saya nekad untuk bersamanya hingga ke akhirnya.

 

Setelah beberapa lama, barulah saya faham bagaimana dia telah berjaya menawan hati saya oleh kerana satu rahsia. Kenapa ramai wanita yang entah apa-apa diluar sana mendapat lelaki yang bagus dan kenapa pula wanita yang memberikan cinta sejati sering tidak di hargai oleh lelaki?


Rahsia memikat lelaki terbongkar...

 

Adakah salah lelaki? Jangan cepat menghukum, tetapi hakikatnya wanita yang entah apa-apa di luar sana berjaya memperolehi lelaki yang bagus kerana mereka berjaya membuat lelaki tersebut percaya bahawa dia adalah wanita yang hebat dan berjaya membuatkan seseorang lelaki tersebut sangat bertuah jika mendapat mereka!

 

Itulah rahsianya yang akan didedahkan lebih lanjut di dalam Panduan Cinta Untuk Wanita ini. Jika awak ingin mengetahui rahsia untuk menawan lelaki idaman awak, inilah masanya. Dapatkan Panduan Cinta ini.

 

 

Apakah Pendapat Mereka Mengenai Panduan Cinta Ini?

 

Sudah ramai yang membaca Panduan Cinta ini dan apakah agak-agaknya pendapat mereka? Oh, lihatlah sendiri pendapat-pendapat ikhlas mereka di bawah ini:

 

“Panduan Cinta Is Beyond My Expectation!”
 

'Panduan Cinta' is beyond my expectation! E-book ini pasti dapat menawan hati dan perasaan anda. Seriously Saffa tak boleh berhenti tersenyum dari awal Saffa mula membaca 'Panduan Cinta' ini sehinggalah bab yang terakhir!

 

Bagi Saffa, Panduan Cinta sememangnya sudah cukup lengkap bagi sesiapa yang masih ragu ragu tentang cinta. E-Book ini memberikan Panduan yang sangat lengkap dari awal mengenali cinta sehingga ke alam perkahwinan! Jangan risau kerana dengan setiap pembelian Panduan Cinta anda akan diberikan support melalui YM!

 

All the best in your love!

 

Nur Saffawati Ismail

www.Saffawati.com

 

“Panduan Cinta Memang Best! Seriusly! Thumb Up!”
 

Panduan Cinta memang best! Seriuussly! Thumb Up! Saya pada mulanya ingat ini Panduan Cinta untuk budak-budak jer tetapi jangkaan saya silap rupanya isi kandungan Panduan Cinta Untuk Wanita ini sangat matang dan mantap.

 

Segala strategi mencari cinta yang di ketengahkan di dalam panduan ini sangat sesuai untuk semua wanita! Apa yang paling penting, pengolahan dalam panduan ini sangat mencuit hati dan saya tidak boleh berhenti tersenyum!

 

Overall sangat berpuas hati membaca Panduan Cinta ini!

 

Nur Fajrina

www.myspace.com/ninafarkimwinky

 

“Panduan Cinta Ini Bersifat Ketimuran!”
 

Apabila saya mula membaca di mukasurat pertama, hati saya berkata "wah, banyaknya mukasurat nak dibaca!".. tapi lama kelamaan, sukar untuk berhenti membacanya. Saya siap print untuk dibaca di mana-mana pun! Masakan tidak, selama ini asyik disogokkan dengan panduan cinta Barat yang tidak sesuai dengan penganut Islam.

 

Tetapi lain dengan ebook ini yang bersifat Malaysia, ketimuran dan memahami agama kita. Yang paling menarik minat saya ialah topik Belajar Mengenai Lelaki, boleh dipercayai kerana yang menulis pun lelaki! Tahniah kepada Richie, dan wanita-wanita di luar sana yang tertanya-tanya mengapa masih belum lekat jodoh seperti saya, harus mendapatkan ebook ini untuk dijadikan rujukan! Hahaha..

 

Azzah AR

www.Azuzafu.com

 

Sekarang awak sudah yakin dengan Panduan Cinta terhebat ini? Semua wanita-wanita lain sudah mengatakan bahawa panduan ini sangat bagus untuk mencari teman lelaki yang ideal untuk dijadikan teman sepanjang hidup awak.

 

 

Kelebihan Jika Awak Memiliki Panduan Cinta...

 

Mungkin awak tertanya-tanya apakah kelebihan jika awak memiliki Panduan Cinta ini, baiklah saya akan dedahkan kepada awak beberapa kelebihan mutlak yang awak akan perolehi... antaranya ialah:

 

dan banyak lagi!

 

Ada perkara yang mungkin awak tak tahu...

 

Mungkin awak rasa sudah mengetahui semuanya mengenai cinta. Namun, saya pasti awak ingin mengetahui banyak perkara lain seperti:

 

dan banyak lagi perkara-perkara menarik!

 

Saya sangat pasti apa yang akan didedahkan di dalam Panduan Cinta ini akan buatkan awak tersenyum panjang dan memetik cari sambil berkata "Oh, mudahnya ingin menawan hati lelaki!". Saya telah menolong ramai orang dan mereka semua kini mempunyai teman lelaki malah sudah ada yang berkahwin!

 

 

Berapakah Harga Panduan Cinta Ini?

 

Jika saya panduan ini dapat membuatkan awak menemui cinta sejati dan dapat memperolehi lelaki idaman awak, berapakah agaknya harga ebook ini? Bukan itu sahaja, awak juga akan dapat menawan hati si dia dalam masa yang singkat sambil terus boleh melangsungkan perkahwinan.

 

Berapakah harga bagi teknik mencari cinta yang moden dan bukannya teknik-teknik cinta di zaman Saloma?

 

Tak kenal maka tak cinta, adakah awak kenal pasangan awak? Adakah awak mahu mengenali si dia dengan lebih rapat? Adakah awak berminat untuk mengetahui selok belok hati si dia. Betulkah dia cintakan awak?

 

RM100 RM70 RM50

 

RM30 Sahaja!

(Harga Pengenalan... Lepas ni naik RM40!)

 

 

Awak akan mengetahui semuanya dengan harga hanya RM30. Ya, RM30 untuk kebahagian 365 hari, setahun... sehingga ke akhir ayatmu!

 

“Panduan Cinta Sesuai Untuk Semua Wanita!”
 

Bunyi macam takde apa-apa special, tapi bila habis baca banyak pulak info pasal bercinta yang saya tak praktiskan masa zaman single dulu tu. Dari kenal makna cinta sehinggalah ke alam perkahwinan, memang ebook ni sesuai untuk mana-mana wanita terutama yang tengah kesunyian takde boyfriend ataupun yang dah beberapa kali frust asyik clash je.

 

Kena baca dan praktik betul-betul, insyaallah anda akan menemui cinta yang sejati. Walaupun saya dah kahwin, beberapa tips yang diceritakan dalam ebook ni rupanya masih belum saya gunakan. Cinta selepas kahwin pun kena kuat jugak, kan..

 

Terima kasih Doktor Cinta!

 

Hafizah wife to Abd Aziz

www.ahfizfazi.com/blog

 

 

Jika Awak Beli Sekarang, 3 Bonus Sedia Menanti Awak...

 

Oh ya, jika awak membeli Panduan Cinta Untuk Wanita ini sekarang maka saya akan berikan awak beberapa bonus yang akan banyak membantu awak mencari cinta!

 

BONUS #1 - Laporan 10 Tanda Lelaki Menduakan Awak!

 

Tak kira bagi pasangan suami isteri mahupun yang sedang bercinta. Perkara ini sebenarnya boleh diketahui tanpa perlu menunggu si dia mengaku sekiranya awak seorang yang prihatin.

 

Hanya dengan membaca sikap dan tingkah lakunya saja awak sepatutnya boleh mengagak si dia sedang menduakan awak. Ketahui 10 tanda tersebut sekarang juga dengan report percuma ini!

 

BONUS #2 - 50 Senarai Movie Romantik!

 

Awak juga akan diberikan 50 senarai movie-movie yang romantik. Movie inilah sedikit-sebanyak akan mengajar awak mengenai cinta dan di harap dengan movie-movie ini awak akan mendapat idea bagaimana ingin mencari cinta.

 

Oh ya, setiap senarai movie di atas juga disedikan sekali trailer di YouTube dan awak tidak perlu lagi bersusah payah untuk mencari sendiri movie-movie yang romantik!

 

BONUS #3 - Bantuan Melalui Yahoo Messenger!

 

Satu lagi bonus yang menarik saya sediakan buat awak ialah support melalui Yahoo Messenger! Saya akan luangkan masa mengikut kemampuan untuk membantu awak menyelesaikan masalah-masalah bekaitan Panduan Cinta ini.

 

Saya akan cuba membantu awak secara live dan menyelesaikan segala masalah cinta awak selama ini.

 

3 bonus di atas bakal melengkapkan lagi pemahaman awak dengan Panduan Cinta. Lebih baik awak pesan sekarang sebelum harga Panduan Cinta ini boleh meningkat pada bila-bila masa mulai sekarang! Bonus-bonus di atas awak tidak boleh dapatkan dimana-mana website selain web ini sahaja.

 

Cuba Awak Lihat Lagi Pendapat Pembaca Lain...

 

Baiklah untuk menambah keyakinan awak mengenai Panduan Cinta ini, saya akan tunjukkan kepada awak beberap lagi pendapat pembaca mengenai Panduan Cinta Untuk Wanita ini...

 

“Rahsia 'UTAMA' Lelaki Telah Dibongkarkan!”
 

...fuhh! akhirnya rahsia 'utama' lelaki lebih dibongkarkan oleh Dr Cinta. Tiada apa yang dapat saya katakan lagi bahawa "awas" lelaki diluar sana jika mahu bermain cinta dengan si gadis. Tektik dan teknik anda akan mudah dibaca oleh si dia.

 

Dengan penerangan yang mantap dan mudah difahami akan membantu gadis-gadis diluar sana memahami 'permainan' cinta lelaki. Dan tidak mustahil, dengan panduan ini setiap wanita akan mudah memperolehi cinta sejati dari seorang yang bernama lelaki....

 

Abdul Hafiz

www.DiRanjang.com

 

“Panduan Cinta Is a Chilling Read!”
 

I would say that Panduan Cinta is a chilling read. Ianya boleh diaplikasikan oleh semua gadis di luar sana terutama sekali mereka yang terlepas pandang beberapa perkara seperti apa yang lelaki mahukan sebenarnya daripada perempuan, tabiat normal lelaki yang perempuan tidak perlu terasa dan sebagainya.

 

Panduan Cinta ini sangat-sangat berbaloi untuk dibeli.

 

Dyla Shams

 

“Comel Dan Mantaplah Panduan Cinta Ni!”
 

Ngee, comel sungguh Panduan Cinta ni! Isinya juga sangat mantap dan penerangan yang buat saya tidak kering gusi sepanjang membaca Panduan Cinta ini. Secara peribadi, panduan ini sangatlah bagus untuk wanita-wanita diluar sana yang ingin mencari cinta yang sejati.

 

Saya dulu gelak jer bila orang cakap cinta sejati ni wujud. Namun setelah membaca panduan ini barulah saya tahu, semakin kita gelak semakin la kita jauh dengan cinta sejati. Kini semua rahsia bagaimana ingin memiliki lelaki idaman saya sudah terbongkar!

 

Terima kasih Panduan Cinta!

 

Nur Hafizah

www.myspace.com/evolutiongurl

 

“Relevan Dan Sangat Menarik!”
 

Walaupun saya sudah berkahwin, tapi saya mendapati "Panduan Cinta" ini relevan kepada wanita yang mencari cinta & juga yang sudah mempunyai cinta.


Sebab apabila kita sudah mempunyai cinta, maka kita juga perlu mengekalkan cinta kan? Penting perlu tahu apa yang lelaki suka & tidak suka supaya kita boleh menjaga ikatan cinta yang sedia ada.

Panduan langkah demi langkah yang kemas, teratur & mempunyai ilustrasi yang berwarna-warni. Jadi sedap je mata memandang di kala membaca.  :)

Syabaz Ridzuan!

 


Wanie Idayu

www.wanieidayu.blogspot.com

 

Dapatkan Panduan Cinta Tanpa Sebarang Risiko!

 

100% Jaminan Pulangan Wang!

 

Ya, saya juga tidak mahu awak terburu-buru dengan hati yang gundah-gulana. Jika awak memesan ebook Panduan Cinta Untuk Wanita ini sekarang awak akan dilindungi oleh Jaminan Pulangan Wang Selama 30 Hari.

 

Sebagai ganjaran, awak boleh menyimpan bonus-bonus tambahan yang bakal awak dapat bersama seperti "Laporan 10 Tanda Lelaki Menduakan Awak!" dan "50 Movie Romantik Terbaik" sebagai tanda penghargaan awak telah mencuba apa yang diajar dalam ebook saya.

 

 

Langkah 1: Depositkan Duit RM30 Ke Dalam Akaun
Langkah 2: Isi Borang Pengesahan
Langkah 3: Download Panduan Cinta Ke Komputer Awak!

 


 

Semua Pembayaran Adalah Selamat 100%!

 

Klik Di Sini Untuk Membuat Pembayaran Bagi Panduan Cinta Untuk Wanita

 

 

Dapatkan Panduan Cinta Untuk Wanita sekarang dengan harga yang terendah sekarang juga. Beli sekarang sebelum saya naikkan harga pada bila-bila masa sahaja dari sekarang.

 

Jangan risau, pembelian awak adalah selamat dan dilindungi oleh jaminan pulangan wang selama 30 hari.

 

Jika awak perlukan pertolongan, hubungi saya di talian 013-2222529 (Richie)

 

 

 

 

 

Yang benar,

 

*****************

Ridzuan Richie,

Dr.Cinta.

 

P/s: Ini bukanlah ebook Panduan Cinta kebudak-budakkan seperti yang awak fikir tetapi lebih kepada teknik-teknik mencari cinta yang terkini. Rugi jika awak tidak membacanya! Dapatkan sekarang!

 

PP/s: Si dia sebenarnya sedang menunggu awak, tetapi awak tidak akan mengetahuinya selagi awak tidak mendapatkan Panduan Cinta Untuk Wanita ini. Dapatkan sekarang dan bermulalah saat bahagia awak bersama si dia!

 

PPP/s: Awak sedar tak yang awak sudah baca web ini hingga ke penghujungnya. Ini bermakna awak benar-benar berminat dengan Panduan Cinta! Kenapa tunggu lagi? Dapatkan sekarang juga sebelum terlambat!

Di Terbitkan Oleh FlareBiz Network (KT0236135-D)

4-2-2, Jln 4/50 Off Jln Gombak, Diamond Square Business Center, 53000 Kuala Lumpur